Lite om Tony!

En gammal bild på Tony, han är väl runt 20-25 skulle jag tro. Jag tycker att den bilden är fin även om han ser väldigt flummig ut. Vi kände varandra redan då, tror inte jag var mer än typ16 när jag träffade han första gången. Har väl sedan träffat på varandra allt som oftast genom åren, har väl umgåtts en del i samma kretsar. Sedan träffades vi när jag jobbade på Ria för snart åtta år sedan, det var som att se en helt annan kille. Han bodde inte i Falkenberg då utan i Värnamo, han skulle aldrig mer flytta tillbaka hit sa han. Men det blev ju så iallafall, vi var nog väldigt oroliga båda två över hur det skulle gå. Men så här i efterhand kan man väl säga att det har gått över förväntan. Allt har liksom fallit på plats med jobb, körkort, nytt umgänge och allt annat.

Kommentarer
Postat av: peter

Vilken underbar historia... jag blir alldeles varm när jag läser den L.



(((kram)))

peter

2008-12-28 @ 00:29:33
URL: http://vagava.blogg.se/
Postat av: EvaT

Hej !

Jag är otroligt glad för er skull.

Tyvärr har det ju inte gått lika bra för många av våra vänner. Kram

2009-01-09 @ 18:22:47
Postat av: Eva T

Hej Hillevi !

Ja du, jag blir så glad när jag ser honom. Det är ju inte många av våra gemensamma vänner det gått bra för. Det har varit många begravningar och många tragedier här i vår lilla stad. Jag är glad att han hittade dig, sig själv och kärleken till livet. Ännu är inte miraklernas tid över.

2009-01-09 @ 20:27:18
Postat av: Hillevi

Eva!

Jag visade Tony vad du hade skrivit, han tycker det är roligt att du är glad för hans skull. Den 19 juli var det 8 år sedan han slutade. Han har faktiskt inte haft ett enda återfall på hela den tiden, det kan han nog tacka sin envishet för. Han är väldigt målmedveten när han väl har bestämt sig för någonting.

2009-01-10 @ 15:22:27
Postat av: Eva T

Hej !

Alltså 3086 dagar jag lyfter på "hatten" Kram

2009-01-10 @ 21:29:04
Postat av: EvaT

3096 ska det vara..............

2009-01-10 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0