Skitungar!

Har lagt in en bild på Jennies kille Johan och hennes bästa kompis Melina. Han är verkligen världens snällaste kille (låt er inte luras av bilden ha.ha,ha) Jag är så glad att hon äntligen har hittat en bra kille, hon har verkligen träffat på riktiga
skitstövlar innan.
Det var en kille som hon var tillsammans med för några år sedan som verkligen inte var snäll mot henne. Jag kommer ihåg en gång när Jennie och Melina kom hem sent på kvällen storgråtandes båda två. Då hade den där jävla killen och hans kompis hållt fast dom och inte låtit dom gå hem och varit jättetaskiga mot dom. Grejen var den att killen och hans kompis var här utanför, dom hade klättrat upp på taket till sophuset. När jag och Tony fick reda på vad som hade hänt och såg dom där två skitungarna sitta utanför på taket så flög vi ut båda två. Dom satt där uppe och var skitstöddiga båda två och trodde väl att vi inte skulle få tag på dom. Tony svingade sig upp på taket som värsta Superman då var dom helt plötsligt inte så kaxiga längre. Dom fick sig en rejäl utskällning och traskade sedan iväg med svansen mellan benen. 
Sedan vågade han inte visa sig här fler gånger, det roliga var att han var rädd för mig och inte för Tony. Blir nog lätt så när någon ger sig på ens barn, då finns det liksom inga spärrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0