Tålamod!

Har varit en lång dag idag, har jobbat i nio timmar på ett utav dom jobbigaste ställena. Där gäller det verkligen att man har tålamod och försöker behålla lugnet. Har väldigt svårt att ta kritik när man inte har gjort något fel, när man gör precis som man alltid brukar göra och bara får en massa skit hela tiden. Det är som att någons dåliga humör måste gå ut över oss stackars assistenter, det ska liksom bara gnällas för gnällandets skull. Har väldigt svårt att ta det, har fått bita mig i tungan ett flertal gånger under dagen. Är rädd att jag ska få ett spel och bli riktigt förbannad, det är så lätt att orden bara forsar ur en då, vill helst undvika det. Fast jag vet ju att det egentligen inte handlar om mig, det är väl mera hans livssituation som gör honom sådan. Men,men nog om det, imorgon ska jag iallafall jobba hos min favorittant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va ju faktiskt kul att läsa din blogg mamma så nu har du två fan haha:)kramis

2008-12-10 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0