Innebandy!

Idag har vi varit i Varberg, Tony fick presentkort på Team Sportia i julklapp. Så vi var tvugna att åka till Varberg eftersom dom har större utbud på innebandygrejer där. Här skulle det köpas en ny klubba minsann. Han köpte en klubba för 499 kronor (vansinnigt dyrt enligt mig) men, men, han kommer säkert att spela mycket bättre med den.
Tony tyckte inte att det var särskilt dyrt, när han bodde i Värnamo hade han köpt en klubba för 1 500 kronor, fast den råkade gå sönder, den kanske inte direkt råkade gå sönder, det var väl snarare så att det var någon som blev lite arg och slog klubban i sargen så den gick sönder.
Tony är verkligen helt besatt av sin innebandy, hans nya beroende kan man väl säga. För några år sedan skadade han foten när han spelade, han fick en spricka i foten och blev sjukskriven i en månad. Tro inte att det hindrade han från att spela, han sa till mig att han bara skulle åka och titta när dom tränade. Dagen efter träffade jag på en kille som spelar i hans lag, Jag frågade honom ifall Tony hade varit där och tittat på dagen innan. Tittat på! Nej, nej ,nej han hade varit med och spelat, han hade hoppat runt där på ett ben som värsta galningen.


Kommentarer
Postat av: tony

jag tycker om innebandy och jag tycker om att röra mej!! mvh tony

2008-12-26 @ 21:34:10
Postat av: Anonym

Nähä, det menar du inte!

2008-12-26 @ 23:50:11
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: peter

Jag bara ler... väldigt igenkännande L.



(((kram)))

peter

2008-12-26 @ 23:51:55
URL: http://vagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0