Träning!

Idag har jag åtgärdat mitt fetmaproblem, känner mig väldigt stolt över det. Min dotter Jennie frågade om jag ville följa med henne och träna på Klittebadet. Vi åkte dit hela familjen, Tony och Kim badade och lekte i lilla bassängen och hade jätteroligt. Jag och Jennie kämpade och tränade i en och en halv timma på gymmet. Det svåraste för mig är faktiskt att ta mig dit, har en förmåga att komma på tusentals ursäkter för att slippa. Men när jag väl har kommit dit så tycker jag faktiskt att det är ganska roligt att träna.
Cyklade 10 km, det är ju faktiskt en hel mil och sprang 3 km på löpbandet och sedan tränade vi i roddmaskinen. Det är väl dom grejerna som vi förstår oss på hur dom fungerar. Det är så många grejer som man inte fattar, får väl skaffa en personlig tränare eller något.
Ska försöka göra detta till en vana nu, det är bra för Jennie ville också det, då kan vi tvinga med varandra.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag skulle kunna hänga med dig och Jennie o träna, om jag får? Hör gärna av dig nästa gång 0705975274!

Kram

2008-12-31 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0