Skolavslutning!

Idag har vi varit på Kims allra första skolavslutning i kyrkan. Jag förklarade för honom att dom först skulle träffas i skolan och sedan gå till kyrkan och att jag och pappa skulle komma till kyrkan och när det var slut där så var det jullov. Hans kommentar var då:
Men, ska vi inte ha någon rast idag då?
Det är våran lilla Kim det, det bästa han vet är att vara ute och leka med sina kompisar. Leka med svärd och pickadoller, jag vet inte hur många svärd han har men ändå önskar han sig fler utav tomten.
Han är verkligen världens sötaste!

Väntar på att TV;n ska bli ledig har ännu ett avsnitt av Prison Break som Tony har laddat ner till mig. Känner jag Tony rätt så har han säkert somnat ifrån det han tittar på. Han börjar ju jobba kl.4 varje morgon så han har ju all anledning att vara trött. Ja det var just precis vad han hade gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0