Fläskfia!

Jag har drabbats av en fetmaepedemi, det konstiga är att ingen annan i min familj har drabbats, jag som trodde att epedemier var smittsamma.
Det är så orättvist  jag är väl den som äter minst i den här familjen,Tony kan äta hur mycket som helst, han går tom.upp och äter på nätterna, ändå väger han bara runt 60kg. Det är tom. så att han vill gå upp i vikt, finns bara ett ord för det ORÄTTVIST!
För några år sedan vägde jag runt 50kg, nu väger jag väl 150kg, nej det var väl kanske att ta i lite, men jag blir bara fläskigare och fläskigare hela tiden så snart väger jag väl så mycket.
Jag kanske kan göra karriär som sumobrottare eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: tony

hillevi hur du än ser ut fet ,smal ,eller lagom så älskar jag dej!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-30 @ 13:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0