Julfest!

Jag och Tony var på julfest igår med hans jobb, han jobbar på Torsåsen sedan 6år tillbaka.Det var väl sådär roligt, jag vet inte om det är så himla kul egentligen att umgås med massa fulla människor som bara sitter och svamlar. Jag dricker nästan aldrig längre, drack en cider och en Baileys på hela kvällen. Har liksom helt kommit ifrån det där med att dricka, tycker bara att jag blir trött och får ont i huvudet. Dessutom dricker ju Tony ingenting, han var väl för övrigt den enda som var helt nykter utav alla 140 personerna som var där. Det som var lite roligt var när deras högsta chefer kom utklädda till lucia, stjärngosse mm. och sjöng luciasånger. Deras personalchef var väldigt fin i lockig peruk och luciakrona. Dom verkar ha väldigt bra chefer, mänskliga och att dom dessutom har humor är ju inte fel.

Kommentarer
Postat av: Louise

Julfest ja :-)

Jag ska på julfest på fredag... Å är festfixare, alltså blir det en nykter tillställning för mig. Men det brukar bli minst lika kul... Hehe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0