Orolig mamma!

Jennie var lite missnöjd med bilden som jag hade lagt in på henne och eftersom jag inte kan ta bort den så lägger jag in en annan istället. Den är ifrån Turkiet, Jennie och hennes kompis var där för några veckor sedan. Dom var borta i två veckor, jag kan ju lugnt säga att det var två långa, oroliga och hemska veckor. Man tänker ju gärna som mamma på allt det värsta som kan hända, såg riktigt framför mig hur dom blev kastade i turkiskt fängelse som i filmen "Midnight Express". Jag kanske är lite paranoid, men jag reste ju mycket själv när jag var i hennes ålder. Man hade ju inte riktigt förstånd till att vara försiktig och rädd om sig på den tiden. Man kan väl säga som så att vi råkade ut för en hel del situationer som jag absolut inte hade velat att min dotter skulle hamna i. Som tur va så hade allt gått bra och dom kom hem som dom skulle. Ska snart iväg och jobba nu, skriver kanske mer sen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0