Hej alla läsare!

Vad roligt att jag redan har fått kommentarer på min blogg. Det måste ju betyda att jag iallafall har två läsare förutom Tony då som blir tvingad att läsa den. Jag kanske snart kan börja försörja mig på min blgg (skulle inte tro det) Jag kanske blir den nya Blondinbella, hörde någonstans att hon kommenterade sina egna inlägg i början innan hon hade så många läsare. Om ni råkar läsa någon kommentar i min blogg typ"Åh vilken bra blogg du har" så kan ni ju gissa vem det är som har skrivit den. Nej, riktigt så desperat är jag väl inte. Lollan, vad roligt att du länkar till min blogg, jag brukar faktiskt vara inne och läsa på din ibland. Du är ju rena bloggproffset jämfört med mig, du skriver ju bara så bra. Jag hade gärna länkat till din blogg om jag bara visste hur man gjorde, men, men det kommer kanske, man lär så länge man lever, sägs det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi :-)

Det tar ett tag innan man hittar alla finesser.

Och japp - jag är med dig!

kvällskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0