Badminton!





Har jobbat 12-20.30 vi har varit ute mycket idag också, vi gick till Factory Outlet och sedan har vi suttit ute i solen. Igår så var jag och Tony och spelade badminton, dom brukar ju spela innebandy annars på torsdagar men det var ingen som kunde vara med igår. Så därför fick jag följa med istället, vi var i Morups Idrottshall, det var jätteroligt, det är ju roligare att spela när man har nät och sånt. Dessutom fick vi låna riktiga badmintonrack och bollar utav Tonys kompis Paul. Tony blev nog lite impad av att jag spelade så bra, han trodde nog att jag var skitdålig på badminton. Jag kanske till och med får följa med han och spela innebandy nästa gång (skulle inte tro det, riktigt så impad blev han nog inte) Nej, där går nog gränsen, jag kan ändå inte spela innebandy, kan inga regler och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0