Lördag!


Har jobbat idag 12-20.30 det har varit en riktigt bra dag, vi har varit ute nästan hela dagen. Tony tyckte att det var så bra att jag skulle jobba idag, det var ju två stycken innebandymatcher på TV. Han hade till och med skrivit det på Facebook såg jag nu (den lilla skiten)
Lisa ringde precis och frågade ifall Jennie hade tappat bort sina nycklar, hon hade hittat nycklar på Tallgläntan där hon och Jennie jobbar. Lisa hade tänkt direkt på Jennie när dom hade hittat nycklarna (undrar varför) Det är ju inte direkt första gången som hennes nycklar är borta och säkert inte sista gången heller. Får väl hoppas att det är hennes, är ganska så säker på det, vet att hon har letat efter sina nycklar några dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hillevi !

Då har jag och Jenny på nåt sätt nåt gemensamt. Jag tappar sällan bort nycklar, men däremot velar jag bort dom och vet inte var jag har dom. Inte ens i väskan hittar jag dom. Gräver och letar alltid efter mina nycklar och har alltid gjort, så länge jag och min omgivning kan minnas.

Därför kallas jag nyckelpigan av vissa.

Stor kram till dig/er önskar en underbar söndag för oss alla.

2009-04-19 @ 11:58:00
Postat av: Hillevi

Det var hennes nycklar som tur var!

Kram tillbaka!

2009-04-19 @ 20:55:56
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0