SPA!

Igår så var jag och Jennie på SPA, vi var på Varbergs Kurort. Det är bara så lyxigt, vi tränade, simmade och bubblade i bubbelpool. Sedan fick vi massage och Jennie fick någon ansiktsbehandling. Sedan åkte vi in till Varberg och gick lite på stan, vi kom inte hem förrän klockan sju på kvällen.
Tony var ledig igår så han hade varit med Kim i skolan och hälsat på hela dagen. Kim tycker att det är så roligt när vi hälsar på han i skolan. Jag var ju med han hela första dagen när han började, men jag var väldigt trött den dagen, hade jobbat hela natten så jag gick väl mest runt där som en zombie. Jag och Lisa (Emmis mamma) var också och hälsade på där någon dag innan jul.
Det var så pinsamt när vi var ute i lördags på krogen så var Kims fröken där, undrar just vad hon gjorde där. Det var liksom den sista människan som jag trodde skulle gå på en AC/DC coverband spelning. Hur som helst så fick vi helt plötsligt syn på henne när vi satt där och headbanga, vadå pinsamt! Det är så typiskt, jag och Tony är aldrig ute annars och när vi nu var det för en gång skull så satt hon där. Jag kanske är löjlig men jag bryr mig alldeles för mycket om vad folk ska tro, jag drack några cider och Tony drack coca cola hela kvällen. Jag är så rädd att folk ska få för sig en massa, jag ställde tom. alla cola flaskorna vid Tonys glas för att folk inte skulle tro något annat. Det låter kanske löjligt men jag vet hur folk pratar i den här staden och det sista jag vill är ju att dom ska börja inbilla sig en massa saker om Tony som inte stämmer.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Du behöver inte alls tänka på vad andra ska säga o tycka! Du och Tony vet ju själva hur de ligger till, det är det viktigaste! Kram till er!

2009-04-03 @ 17:01:16
Postat av: Hillevi

Ja, jag vet så är det ju egentligen men med Tonys förflutna så är det så lätt att folk börjar prata en massa.

Kram Hillevi!

2009-04-03 @ 20:10:49
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0