Dregen!




Jag och Jennie tittade precis på Roomservice, Jennies lilla loverboy Dregen var med så hon satt och dreglade hahaha. Jennie träffade faktiskt Dregen när han var DJ på Grand för några år sedan, det var samma helg som hon fyllde 18. Hennes kompisar hade först haft fest för henne och sedan hade dom varit på Grand, hon var helt överlycklig när hon kom hem:
- Åh, jag har kramat Dregen, två gånger till och med!

Han skulle inreda ett vardagsrum i Roomservice, det var väl inte riktigt min stil om man säger så. Han började med att måla hela taket i guldfärg sedan lade dom in ett rött parkettgolv. Dom byggde ett soffbord utav drivved, det skulle vara lite piratinspirerat. Sedan gjorde dom en likkista som skulle vara ett CD skåp. Jag skulle nog inte vilja ha ett sådant vardagsrum men dom som bodde i lägenheten blev iallafall jättenöjda ovch det var väl det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Hillevi!!

Tack för din kommentar!!L...jag gillar verkligen Dregen...så läcker!!!å Backyardbabies e oxxå lite av en favvogrupp

2009-04-16 @ 11:12:59
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Jag tittade lite på dina bilder i din fotoblogg, du är verkligen jätteduktig. Just att du fotograferar små enkla saker i naturen, som man många gånger kanske inte ens ser eller tänker på när man är ute och så blir bilderna bara så himla bra. Man blir verkligen inspirerad.

2009-04-16 @ 14:06:48
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Kicki

TACK, vad glad jag blir!!!har blivit lite av en hobby nu när jag går sjukskriven...och ja, jag tycker om det lilla å enkla i ett foto...så ännu en gång tack för att du ser det jag vill förmedla!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0