Sol!







Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag har väntat så länge på just denna dag lalalalalala!

Eftersom jag fortfarande inte har lyckats lära mig att lägga in musik från You Tube på bloggen så får jag väl göra så här istället. Kan man bli annat än glad och på gott humör en sådan här dag. Man har verkligen längtat efter sol och vår, äntligen så är den evighetslånga mörka hösten och vintern slut.

Vi har varit ute hela dagen idag, vi åkte ner till stranden till våran stuga, det är väl inte riktigt våran stuga utan egentligen mina föräldrars, men dom är nästan aldrig där. Vi brukar alltid vara där på sommaren, den ligger cirka hundra meter från stranden, bättre kan det ju knappast bli. Jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig att bo någon annanstans än vid havet, det är något speciellt med det. Det är nog inte bara jag som tycker det, på sommaren så fördubblas väl invånarna här. Vi har en väldigt fin strand här, två kilometer sandstrand. Vi är nog lite bortskämda som bor här, det finns många som åker väldigt långt för att komma hit på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0