Påsklov!

Nu är jag äntligen klar med min megatvätt, tror att jag har tvättat åtta maskiner. Fattar faktiskt inte var all tvätt kommer ifrån, det är ett litet mysterium.

Våran granne Eva-Lena var så gullig idag, hon kom hit och frågade ifall vi hade ätit för hon hade lagat till lite för mycket mat. Så hon gick hem och hämtade det, så åt hon också här hos oss, det var någon fläskfile med pasta, jättegott var det. Så himla lyxigt att slippa laga mat, hon hade gjort ett påskägg till Kim också. Vi har verkligen snälla grannar.

Nu har Kim påsklov, han hade gjort så fina saker i skolan, en kyckling utav trolldeg och en påskhare utav en toalettrulle. Vi ska nog åka upp till Göteborg någon dag på lovet och gå på Universeum. Dessutom tänkte jag och Jennie gå på Femman och shoppa, vi pratade lite om det igår, då sa Tony:
- Det har vi inte sagt något om att vi ska gå på Femman..
- Nej, sa jag, vi tänkte att det skulle bli en liten överraskning för dig, hahaha.
Han gjorde inga gläjeskutt direkt, men han och Kim skulle nog gå på bio under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0