Bortskämda barn!

Som ni kanske har sett så har jag äntligen fattat hur man gör när man kopierar och klistrar in saker från Internet. Det är ju väldigt smidigt, då slipper man ju skriva själv i sin blogg, inspirationen börjar tryta. 
Idag skulle Kim egentligen på simskola, men han är så förkyld och hostig så vi hoppar över det idag. Skönt då slipper jag träna idag, annars brukar jag göra det medans han är på simskola.
Vi var i stan innan och då ville ju Kim som vanligt gå till leksaksaffären, jag och han gick dit medans Tony var på Intersport och köpte tejp till sin fot. Det är väldigt mycket som han vill ha i leksaksaffären men han vet att det inte är någon ide att tjata på mig, jag säger att han får önska sig det när han fyller år. Sedan kom Tony dit, jag gick in på Hemtex i cirka fem minuter. Sedan möter jag Tony och Kim utanför med en kasse från lekcenter, han vet verkligen hur han ska dupera sin pappa, han går på det varje gång. Han kommer att bli världens mest bortskämda barn om han inte redan är det. Till råga på allt så mötte vi en före detta granne som tyckte att det var OK att Tony skämmer bort Kim. Hon sa så här "men Tony har ju aldrig haft någon att skämma bort innan" vilken jävla bra ursäkt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0