En liten Kim!



Han har blivit så stor våran lilla kille, han är redan sju år och har börjat i ettan. Jag tycker inte att det var alls länge sedan  han var så här liten som på bilden. Han ser så gosig ut på den bilden, det är nästan så att man bara vill plocka ut honom från datorn och krama honom. Första dagen när han skulle börja ettan så satt han i soffan på morgonen och sträckte på sig så sa han:
- Mamma, titta så lång jag har blivit, det är nog bara för att jag ska börja i ettan. 
Ettorna hade fått läxa med sig hem för första gången i måndags, Kim var jättestolt för att han hade läxa, det hade dom ju inte i nollan, han känner sig nog väldigt stor nu.
Varje fredag så får vi hem en veckobok från skolan där det står vad dom har gjort under veckan, förra veckan så hade dom bland annat vart i skogen och tittat efter hösttecken. Alla barnen hade fått välja varsitt träd som dom skulle ha koll på under hösten. Kim och Samuel hade valt ett träd tillsammans, jag frågade Kim:
- Kommer du ihåg nu vilket träd som är ert?
- Nej sa Kim, men Samuel vet nog vilket träd det är.
Vi får väl hoppas att han kommer ihåg det, det är ju inte så lätt att hålla reda på vilket träd det är, det finns ju ganska många att välja på i skogen *L*

Kommentarer
Postat av: Kicki

...visst kan man sakna den tiden när barnen va små!!

den närheten man hade till de även om den fortfarande finns så e det ju på ett helt annat plan...kramiz å ha det bäst å nog skulle jag vilja krama om den lille killen där han ligger å sussar så sött!! L

2009-08-27 @ 20:51:03
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Kram ♥♥♥

2009-08-27 @ 22:43:42
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0