Tony!

Tony har gått nu i flera månader och haft ont i huvudet, jag sa till han att det kanske beror på att han börjar att se sämre. Till slut så gick han och gjorde en synundersökning, dom upptäckte att han var översynt på det ena ögat och närsynt på det andra. Så dom trodde att huvudvärken kunde bero på det (får väl verkligen hoppas att det är det så det inte är något annat) Hur som helst så var han hos optikern när jag var på jobbet, jag frågade honom om han inte hade fått med sig några glasögon hem att prova, man brukar ju alltid få med sig några olika bågar att prova hemma. Men det hade han inte, han sa att dom hade provat ett par glasögon på honom där och att dom hade sagt att det såg bra ut. Jag frågade honom hur dom såg ut men det visste han inte, han hade inte ens tittat sig i spegeln. Hade det varit jag så hade jag säkert haft med mig en massa olika bågar hem och hållt på att prova i flera dagar och velat fram och tillbaka. Det måste ju vara väldigt skönt att vara så som Tony är, tänk så mycket onödig tid jag lägger på olika saker bara för att jag har svårt för att bestämma mig. Hans glasögon var jättefina och han passade verkligen i dom så varför krångla till saker i onödan *L*

Kommentarer
Postat av: Elvira

..undrar inte om det där har mest med manligt/kvinnligt att göra?

Jag hade definitivt inte heller varit en särskilt enkel glasögonköpare..suck, vilket påminner mig om att jag också borde beställa tid hos en optiker..



kul att de passade iallafall



kramis

2009-08-25 @ 00:22:40
Postat av: Hillevi

Ja, det stämmer nog :)

Kram ♥♥♥

2009-08-26 @ 19:04:27
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0