Alla Hjärtans Dag!

I morgon är det Alla Hjärtans Dag, jag och Tony förlovade oss denna dagen för 7 år sedan. Jag jobbade på Ria då, jag kommer ihåg att vi blev ordentligt firade utav alla där, dom köpte tom. tårta till oss. Jag kommer ihåg en kille som hette Pierre (han lever inte längre, han dog i en bilolycka i somras) han tom. pussade Tony på handen när han visade sin ring. Alla var så uppriktigt glada för vår skull.
Jag kan sakna alla dom som brukade vara på Ria, Jag vet att det är många som har svårt att förstå det, det räcker ibland att man bara nämner att man har jobbat på Ria så bara bubblar folks fördomar fram. Det är tråkigt att det är så, jag tycker väldigt mycket om dessa människor som jag lärde känna där. Det är så lätt att döma andra människor utan att veta deras bakgrund och vad dom har varit med om.

Kommentarer
Postat av: tony

jag älskar dej av hela mitt hjärta !!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 17:29:23
Postat av: Eva T

Hej ni två fina !

Stort, stort Grattis å kram till er och kärleken.

2009-02-13 @ 20:35:23
Postat av: Hillevi

Tack och Kram tillbaka!

2009-02-13 @ 20:54:33
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Louise

Grattis till er båda! =)

2009-02-15 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0