Traumatisk upplevelse!

Igår var jag med om en nära döden upplevelse, nej riktigt så illa var det väl inte. Jag var ute och åkte bil med Jennie, jag skulle åka med henne till Varberg.
Hon ville inte köra på motorvägen med den skruttiga bilen (tack gode Gud för det) så hon körde vägen förbi Ullared, fråga mig inte varför. Hon och Johan hade visst kört den vägen till Varberg, grejen var bara att den gången hämtade hon upp han i Ullared. Hon visste inte att det var en omväg på 3 mil när man körde från Falkenberg.
Vilken jävla väg sen då, inte nog med att det var en omväg på 3 mil, det var den mest slingriga och backiga väg som jag har varit med om. Det var ungefär som att åka berg och dalbana på Liseberg fast ett billigare alternativ då.
Vi kom iallafall fram med livet i behåll, tillbringade några timmar i Varberg,
Sedan skulle vi ju hem också, jag föreslog Jennie att vi inte skulle ta samma väg hem, det var helt OK för henne, så vi körde Morupsvägen hem, det gick bra fast att det var mörkt. Det var bara vid ett tillfälle som jag blev lite rädd, vägen delade sig och hon märkte inte det och höll på att köra rakt fram, tur att hon inte gjorde det för där stod ett hus.
Vi kom hem levande också, tror nog att det finns skyddsänglar ändå.

Kommentarer
Postat av: tony

jennie du är bäst!!!plastis tony

2009-02-10 @ 19:16:37
Postat av: Anonym

Hej !

Hallå ursäkta negativism men ska tjejen verkligen ha körkort. Kramar till er allihop.

2009-02-10 @ 21:00:16
Postat av: mona

hallå!!!!!!!

2009-02-10 @ 21:38:05
Postat av: Hillevi

Hon kör bra, hon är bara lite ovan och dessutom så har hon en väldigt skruttig bil och en väldigt nojig mamma.

Kram från oss!

2009-02-10 @ 22:39:05
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart som fan jag ska ha körkort!! det har jag kämpat för å jag gör jävligt bra måste jag säga:)

2009-03-15 @ 23:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0