Bamse!

Jag och Bamse var ute och gick i skogen, tog av han kopplet för att han skulle få springa lös lite, det är det bästa han vet. Jag gick lite före han och han gick efter och luktade och nosade lite.
Helt plötsligt var han bara borta, helt försvunnen. Jag ropade på han och letade efter han överallt. Men han var spårlöst försvunnen, jag gick hemåt för att hämta Tony så han kunde hjälpa mig att leta.
När jag var nästan hemma mötte jag Tony, då undrade han var jag hade tagit vägen. Jag sa att Bamse var borta och att jag inte hittade han. 
Han talade om för mig att Bamse var hemma, Kim  hade hört att någon satt och skällde utanför dörren och när dom tittade ut såg dom att det var Bamse. Den lilla skiten, jag som hade letat så efter han och blivit jätteorolig, så hade han bara gått hem. Det var ju tur att han hittade hem, det trodde jag inte att han skulle göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mamma då så slarvig du är!!jag har då aldrig tappat bort bamse :)

2009-02-08 @ 15:11:58
Postat av: Hillevi

Nej, du tappar väl bara bort allting annat!

2009-02-08 @ 16:06:18
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Anonym

bättre det än att tappa bort vår hund!! hehe

2009-02-08 @ 22:54:08
Postat av: Hillevi

Din lilla kaxiga unge!

2009-02-09 @ 12:21:16
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0