Blommor!

Jag och Marie har varit och beställt blommor till Björns begravning, vi valde en jättefin dikt som vi tyckte passade till han. Vi skrev att vi minns han med glädje, det tycker jag stämmer bra, det är iallafall så som jag känner. Jag tänker på alla åren som han bodde här på Herting, granne med oss. Jag minns han tillsammans med sin dotter Nellie som var hans ögonsten, han var även en bra extrapappa för Liane (Jennies halvsyster)  Vi har även festat en del tillsammans, så jag har faktiskt bara roliga och bra minnen utav han. Jag träffade inte han nu dom sista åren när han var sjuk och blev så förändrad.
Hans begravning är på onsdag, jag hoppas att det inte blir alltför jobbigt för Nellie och Liane. Hoppas verkligen att det vänder för dom här två tjejerna sedan och att dom äntligen kan få lite lugn och ro i sina liv.

Kommentarer
Postat av: Liane

Tack, det värmer!<3

2009-02-02 @ 20:36:59
URL: http://liane1.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0