Jobb!

Jobbade idag 12-20.30, jobbar som personlig assistent, det är verkligen världens bästa jobb. Jag tycker om friheten att kunna göra vad man vill eller rättare sagt vad brukaren vill. Hon som jag har jobbat hos idag tycker mycket om att vara ute och att hitta på saker. Vi gick till Factory Outlet, där fikade vi och sedan gick vi runt lite på stan. Tiden går väldigt fort när man hittar på saker.

Nu kom Jennie och vill sitta vid datorn, så jag får väl fortsätta skriva i morgon istället.

Nu är det lördag, får väl passa på och skriva nu när inte Jennie är hemma. Hon och Melina har åkt iväg till Halmstad dom skulle festa med sina gamla klasskompisar från Omvårdnad. Hoppas att dom tar det lugnt, blir alltid orolig när hon är ute, särskilt när dom är i en annan stad. Dom skulle ta bussen hem antingen klockan 1 eller klockan 3 i natt. Man har ju inte så mycket att säga till om längre i och med att hon är 19 år. Men som tur är så vet jag ju att hon och Melina håller ihop och håller reda på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0