Jennie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hillevi !

Ja fattade på namnet att det var du/ni.....å så var jag ju tvungen att kolla din blogg. Kul att se bild från ert bröllop. Jag har ju inte sett nått foto innan, bara lover paret live titt som tätt. Å ni är sååååååå fina. Kram

2009-01-09 @ 18:10:06
Postat av: Hillevi

Hej Eva!

Vad roligt att få kommentarer på min blogg, det händer inte så ofta, får nästan tvinga folk att läsa den. Jag hamnade på Peters blogg av en slump, tycker han skriver väldigt bra så jag har fortsatt läsa den. Det är så väldigt mycket som stämmer in på Tony utav det han skriver, dom har ju levt lite samma liv.

Ha det bra!

Kram Hillevi

2009-01-10 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0