Träning igen!

Igår var jag och Jennie på Klittebadet och tränade igen, Gud vad vi är duktiga! Vi tränade i en och en halv timma och sedan simmade vi också.
Det bästa utav allt det var att när vi kom hem så hade Kim badat och tagit på pyjamasen och disken var diskad och Tony satt och sydde, han lagade saker som har varit sönder i en evighet. Jag tror att jag ska börja träna varje dag så slipper jag diska mm. Ja, ni läste rätt hemma hos oss är det Tony som syr saker, jag är värdelös på det, har verkligen inget tålamod när det gäller det, blir bara förbannad när det blir fel och det blir det hela tiden. Så jag har överlåtit det åt honom.

TONY DU ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0