Liane och Jennie!

Lägger in en bild på Jennie och hennes halvsyster Liane, dom är så himla fina båda två på denna bilden tycker jag. Den är tagen i somras när Jennie tog studenten. Liane har också en blogg, hon skriver verkligen jättebra, gå in och läs på hennes blogg om ni inte redan har gjort det (se länk nedan)
Hon har verkligen haft det tufft, jag hoppas att det äntligen vänder nu och att hon kan få lite lugn och ro i sitt liv. Hon har tvingats gå igenom så himla mycket. Fattar egentligen inte hur hon har orkat med allting, men hon är otroligt stark och sen tror jag att det har hjälpt henne mycket att hon är så öppen med saker och ting. Det är nog lite hennes räddning att hon inte håller saker och ting inom sig.
Jag har känt Liane sen hon var 1 år gammal, hon är nästan som en familjemedlem i och med att det är Jennies halvsyster. Tycker väldigt mycket om henne, hon är verkligen en jättego tjej och så otroligt duktig.

Kommentarer
Postat av: Liane

Tack! :)

2009-01-31 @ 15:32:38
URL: http://liane1.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0