Jobbhelg!

Nu har jag äntligen jobbat klart, har jobbat både idag och igår. Hon som rekryterar folk verkade nästan bli chockad när jag sa att jag kunde jobba både nyårsafton och nyårsdagen. Ungefär som att hon tänkte "men har du inget liv människa"
Men nyårsafton spelar inte mig så stor roll, det viktigaste var att jag fick vara ledig julafton. Vi skulle ändå inte göra något speciellt, vi skulle bara vara hemma och dessutom så har vi passat Lianes mormors hund för dom skulle åka till Stockholm, Dom hade lite problem med att få tag i hundvakt så jag sa att vi kunde passa den, vi har ju ändå Bamse. Och så tyckte jag lite synd om Liane om dom inte skulle kunna åka bara pga. hunden. Liane är den som alltid får fixa och ordna med allting i den familjen så det var mest för hennes skull.
Igår jobbade jag hos en brukare som tycker om att vara ute mycket, så vi var ute och gick i flera timmar. Tjejen som jag jobbade ihop med gick dessutom väldigt, väldigt fort så man kan väl nästan säga att vi var ute och sprang så det blev ett kombinerat jobb- och träningspass. Det är ju inte helt fel och sen att det dessutom är storhelgstillägg gör ju inte saken sämre direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0