Lilla fröken förvirrad!

Pratade precis med lilla fröken förvirrad i telefon, Jennie alltså. Hon och Johan var i stan, dom var på Länken. Jag kunde inte låta bli att fråga:
- Jasså, har ni fått sådana alkoholproblem så ni har gått med i Länken.
Jag vet ju att Johans mormor jobbar där så dom var där och solade.
Jennie berättade att hon hade fått parkeringsböter på 300 kronor. Varför blir jag inte förvånad? Det är väl den där lilla förvirrade ungen i ett nötskal. Hon hade parkerat bakom Gallerian och hon trodde inte att där fanns några parkeringsautomater.
Jennie, hon bara är sådan, Tony tycker att det är charmigt han säger att det gör ju bara att man tycker ännu mera om henne.
Hon hamnar hela tiden i dom mest underliga situationer. En dag tex. så vaknade vi av att en polis ringde hit och frågade efter Jennie. Blev jätteorolig och tänkte genast det värsta. Nej, då hade dom fått in en väska som tillhörde henne som dom hade hittat utanför Havets pizzeria. Inte nog med det samma helg hade både hennes telefon och nycklar kommit bort. Nycklarna låg i Johans mammas bil oct telefonen hittade hon efter ett tag i Melinas trädgård.
Charmigt eller inte det måste ju vara väldigt jobbigt att vara sådan, att hela tiden behöva hålla på och leta efter något.

Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst om alla underliga saker och konstiga situationer som hon har råkat utför på grund utav hennes förvirrade tillstånd.


Kommentarer
Postat av: Ann

Ha, kul att hon är lite lik mig, men ja det är lite jobbigt att va sån, men har man bara folk runt omkring sig som styr upp det ibland brukar de ordna sig. hihi

kram Ann

2009-01-23 @ 12:26:11
Postat av: Hillevi

Jasså, det är därifrån hon har fått det, har alltid undrat var det kommer ifrån. Ha,ha,ha

Kram Hillevi

2009-01-23 @ 13:08:36
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Melina

Hahaha, det är alltid lika roligt att höra vad Jennie har hittat på tycker jag :) Det är det som är charmen med Jennie, hennes förvirrade sätt :D

2009-01-23 @ 17:15:16
URL: http://melinaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0