High Chaparral!









Idag har Tony och Kim varit på High Chaparral, dom har haft det roligt där. Själv så har jag jobbat 7-15 så jag har inte så mycket att skriva om idag.

Jag och Kim hade riktigt roligt på Chaparall!! Vi började med att gå och beväpna oss med pistol och hatt! sedan gick vi till vilda western showen och den va väldigt bra och stunt kvinnorna va väldigt skickliga!! Sedan köpte vi biljetter till ånglokståget och åkte iväg på en resa som slutade med att rånare försökte råna tåget men som tur var så var det duktiga vakter på tåget så vi kunde åka vidare till Mexico där hoppade jag o Kim av och kollade in staden Sao Paolo efter det så gick vi till indianbyn och såg indianerna dansa (mycket mäktigt) efter överfallet på tåget så kände vi att vi måste nog beväpna oss mer så vi gick tillbaka och skaffade oss ett dubbelpipigt hagelgevär och Lucky-Luke kläder efter det så gick vi in i en vilda western by så att Kim fick strida lite med andra barn!! Efter det gick vi till ingången och väntade på att en kompis till mej (Benny med familj skulle komma) sedan när dom hade dykt upp så gick vi o kollade western showen igen efter det så kände både jag och Kim att det fick vara nog för den här gången, so see you next year chaparall!!!!!
Tony och Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0