Bröllopsdag!















I morgon har vi bröllopsdag, vi gifte oss den första augusti 2004 så vi har varit gifta i fem år. Vi gifte oss på stranden, jag och Tony träffades faktiskt på stranden första gången för väldigt många år sedan. Det var en midsommarhelg, jag tror att jag var sexton så det är några år sedan. Det var lite ostadigt väder denna dagen för fem år sedan så det var lite osäkert om vi skulle kunna vara på stranden. Men faktiskt när det väl var dags så kom solen fram, en kompis till mig som var med sa ändå  "när ni sa ja, då kom solen fram, det säger ju allt" nästan lite magiskt. Dessutom så har vi en bild från bröllopet som någon har tagit där det är ett moln precis ovanför oss som ser ut som en ängel. Det var säkert Tonys mamma och pappa som var med uppe i himlen.

Kommentarer
Postat av: tony

GRATTIS ÄLSKLING YOU ARE THE BEST!!!!!!!!!

2009-08-01 @ 09:03:56
Postat av: Kicki

GRATTIS!!!...va vackert!!!... låt kärleken få lysa över er!!...NI verkar va(det lilla jag läst om er)...som handen i handsken för varandra...lite tråkig jämförelse kanske men hoppas ni förstår vad jag menar!!!...kramiz å än en gång grattis!!

2009-08-01 @ 13:00:15
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Tack så mycket Kicki!

Kramis!

2009-08-01 @ 16:13:18
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis!! ni är ett vacker par:)

2009-08-01 @ 22:15:19
Postat av: Hillevi

Tack Jennie, vad gullig du är!

Puss och Kram Mamma!

2009-08-02 @ 00:29:27
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0