Jobb, strand och tvätt!



Jobbade från klockan 19.30 igår kväll till klockan 7 i dag på morgonen, egentligen så börjar vi inte förrän klockan 21 när vi jobbar natt men hon som jobbade igår kväll behövde gå lite tidigare. Sedan var det hem och försöka sova lite, somnade inte förrän klockan nio och sedan väckte Tony mig klockan halv ett, så det blev inte så mycket sömn. Vi åkte ner till stranden. Lisa, Emmis och Lisas kompis och hennes dotter var också där. Vi kom hem vid 4-tiden, vi hade tvättid idag så det var bara till att springa ner i tvättstugan och sätta igång med tvätten. Jag sorterade all tvätten och lade i två maskiner sedan överlät jag resten utav tvätten till Tony och gick och lade mig och sov en stund till. Han har ju semester så han har ju lite mer tid än mig till att tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0