Tony!



Idag har Tony varit helt nykter och drogfri i nio år, man kan nog säga att det var ett livsavgörande beslut för hans del. Jag är ganska övertygad om att han inte hade levt idag om han inte hade tagit detta beslut. En person som jobbar med missbrukare här i Falkenberg berättade att sedan 1997, när han började jobba här så är det 130 personer som har dött i en drogrelaterad död. Dom flesta utav dessa 130 personer är gamla kompisar till Tony, dom har väl levt ungefär samma liv som han levde förut. Jag är glad att jag vågade tro på dig Tony, fast att du bara hade varit drogfri i nio månader när vi träffades. Jag skulle aldrig vilja vara utan det vi har tillsammans, jag tycker att vi har världens finaste familj.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Tycker det är kanon att ni vågade tro på ER! Ni är helt underbara tillsammans med Jennie och Kim!

Kram Ann



2009-07-19 @ 09:55:02
Postat av: tony

tack så mycket det går bara man tror och har rätt vilja!!!kram tony

2009-07-19 @ 12:01:35
Postat av: Liane

Det är underbart!

2009-07-19 @ 14:46:10
URL: http://www.liane1.devote.se
Postat av: tony

tack så mycket liane det går bara viljan finns!!kram tony

2009-07-19 @ 17:10:35
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej !

Grattis Tony !

Men......du får det att låta så enkelt, viljan hade du väl (liksom jag) många gånger utan att för den skull fixa set, det krävdes lite mer och vi fann det till slut. Och alla kan med lite hjälp. Än en gång stort stort GRATTIS,,,,,till er bägge två, alla fyra som har varandra.

2009-07-19 @ 23:38:19
Postat av: tony

tack så mycket eva!!! med rätt stöd o vilja,utan viljan går det nog inte så bra för du måste ju ha viljan att ta emot stöd ,eller viljan att ta emot det vi hittade,vi är nog ganska envisa du och jag eller vad tror du!!?kramar tony

2009-07-20 @ 11:17:39
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej !

Ja visst är vi.........Envisa alltså!!!! En paradox då det blev envisheten som kanske drog oss till eländet men också det som fick oss att vilja och orka förändras.

Kram..............

2009-07-20 @ 21:55:10
Postat av: Anonym

grattis Mogstaling!!! vet att mamma & pappa skulle vara mycket stolta över dig.

2009-07-22 @ 15:11:33
Postat av: tony

tack MONA som du vet är vi väldigt envisa i vår släkt för en gång skull satsade jag på mitt liv!!!

2009-07-22 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0