Mc Donalds!



Idag så har vi varit på Mc Donalds, visst är det intressant att läsa vår blogg, vi lever ju ett väldigt glamouröst liv, eller hur *L* Jag är ledig idag och Tony har sin sista semestervecka, så han börjar jobba på måndag. Jag tycker att hans fyra veckor semester har gått väldigt fort, det kanske beror på att jag själv har jobbat väldigt mycket. Kim har halsfluss så han har fått penicillin, det är tredje dagen idag som han tar medicin så det smittas ju inte längre. Han har varit hemma i två dagar och inte fått leka med sina kompisar, det är nog det värsta som finns för honom, att inte få vara med sina kompisar. Så han blev väldigt glad idag när han äntligen fick gå hem till sin bästa kompis och leka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Likadant här...vi lever också ett sådant glamour

liv !!

Kram Tiina

2009-07-23 @ 18:34:04
Postat av: Hillevi

Hej Tiina!

Vad roligt att få kommentarer från dig här på bloggen. Jag har hållt på att blogga ett tag nu, tänkte först att jag kanske tröttnar ganska snart men jag tycker att det är jätteroligt, även om jag kanske inte alltid har så mycket att skriva om.

Ha det bra!

Kram Hillevi

2009-07-23 @ 19:41:10
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0