Hajar och pirater!










Idag så åkte vi ner till stranden och hyrde en trampbåt, det tyckte Kim var roligt fast där var väldigt mycket pirater och sjörövare i dom andra båtarna. Han hoppade även i och badade från båten bland alla hajarna, visst är han modig *L* Sedan gick vi till Peggens och köpte glass. När vi kom hem så tänkte jag städa lite, Kim hade spillt ut coca cola på golvet i sovrummet, jag fyllde en hink med vatten och skulle torka upp det, då lossnar handtaget på hinken så allt vatten rinner ut på parkettgolvet i vardagsrummet. Jag skällde lite på Tony, det var ju han som hade köpt hinken, vad taskig jag är det var ju faktiskt inte hans fel FÖRLÅT! men man vill gärna ha någon annan att skylla på i sådana situationer. Kim var snäll och hjälpte mig att torka upp på golvet, han tyckte nog att det var lite roligt att gå omkring och plaska i allt vattnet.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj..låter läskigt med hajar å pirater!! L...här går det framåt..haft en underbar dag med gubben å den fyrbenta!!!...hoppas allt e bra med er oxxå!!kramiz

2009-07-05 @ 20:51:57
URL: http://http//.gammtackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0