Jobb!

Idag har vi jobbat allihop, Tony jobbade 3.30-12 och Jennie jobbade 7-15 och sedan kom jag och löste av henne klockan15 och jobbade till klockan 21. Det var Jennies första dag som hon jobbade helt själv, hon gick ju bredvid två dagar i förra veckan. Allting hade gått jättebra för henne, jag var nog mer nervös än henne i och med att det är jag som har rekommenderat henne, jag ringde bara tre gånger under dagen och kollade hur det gick för henne *L*
Tony och Kim var på styrelsemöte på Ria på kvällen, dom var på Cafe Oasen. Kim hade fått både våfflor och glass, han tycker nog att det är ganska bra att vara med i styrelsen, dom kan nog behöva lite yngre förmågor *L*
I morgon ska jag jobba 7-15 och Tony ska vara hemma med Kim och vara pappaledig, får väl se om maten står på bordet när jag kommer hem, jag förväntar mig en trerättersmeny *L*

Kommentarer
Postat av: tony

önska sig går ju hehehe!!!

2009-06-22 @ 22:24:54
Postat av: Kicki

Klart du får en trerätters eller?!!? =D

Kim kanske kan knåpa ihop nått??...de brukar ju ha väldans bra ideer!!!L...du får berätta imorn hur det gick!!! =)

2009-06-22 @ 23:02:44
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Det blev en "enrättsmeny" L

Ha det bäst!

2009-06-23 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0