Kim!






Här är några bilder på Kim när han sitter och spelar TV spel, han är jätteduktig på det, Tony har inte en chans när dom spelar tillsammans. Kim tycker att det är jätteskönt att ha sommarlov, han är ute och leker med sina kompisar hela dagarna. Vi har lyckats att pussla ihop våra jobbtider så att han får vara ledig hela sommaren, Tony jobbar bara tre dagar till sen har han fyra veckors semester, dessutom så ska han ta några pappadagar när våra jobbtider krockar. Kim och Tony ska nog åka till High Chaparall, dom brukar göra det varje sommar när jag jobbar, jag hade nog ändå inte fått följa med för Kim säger att det bara är killar som får åka dit *L* Han är rolig våran lilla Kim, en morgon när jag var ute med Bamse så hade han gjort frukost till sig själv under tiden, knäckebröd med spraygrädde på, det såg ju inte sådär jättegott ut men han tyckte det var gott. Han har även lärt sig ett nytt ord på engelska, han stod med ett svärd i handen så ropade han "mattafacka" först så fattade vi inte vad han sa men efter en stund så kom vi på vad det var han sa "motherfucker" jag förstår inte riktigt var han får allting ifrån men han lär väl sig från dom som är lite äldre. Det lät faktiskt ganska gulligt men det kan man ju inte säga till han att man tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0