Jennie!















Här är några utav bilderna som Jennie tog i Göteborg, visst blev dom fina. Dom tog ungefär 60 bilder och hon köpte10 stycken utav dom, det kostade 1600 kronor. Hon fick dom på en CD skiva så ifall man vill framkalla dom så får man betala för det också. Det är ju hutlöst dyrt men jag och Tony betalade 500 kronor var så det blev inte så himla dyrt för henne. Det är ju synd att inte köpa dom när dom blev så fina och man kan ju faktiskt skriva ut dom på datorn istället för att framkalla dom.

Kommentarer
Postat av: ann

Jag har sett hur många bilder som helst som är tagna där uppe men de här va de grannaste jag sett, hon är ju syndigt vacker människan. Ja man får väl bara vara glad att man är släkt med henne, hon har fått de bästa av er båda Hillevi.

Kram Ann

2009-06-06 @ 08:57:14
Postat av: tony

ja jennie är lik sina föräldrar fast hon är nog mest lik sin pappa krister !!!hon är sanslöst vacker

2009-06-06 @ 09:34:36
Postat av: tony

grymmt bra bilder hon är väldigt lik pappa krister!!

2009-06-06 @ 10:27:18
Postat av: tony

klart att hon är lik dej med hillevi!!hon kan ju oxå bestämma över folk!!!hehe med glimten i ögat!!!

2009-06-06 @ 11:29:18
Postat av: Kicki

...otroligt vacker e hon!!!...ett väldigt milt utseende!!...kramiz

Postat av: Hillevi

Tack för era fina kommentarer, Jennie blev väldigt glad när hon läste dom. Vi önskar alla en riktigt bra helg.

Kram!

2009-06-06 @ 20:00:31
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: ann

Ja jo, hon är ju en kopia av Krister det är hon ju, men där finns nog lite från Hillevi med!

Puss Puss

2009-06-06 @ 22:43:42
Postat av: Kicki

Tack för kommentaren...alltid kul å exprementera med kameran...fotar oftast väldigt mycket å sen raderar de jag inte vill ha kvar när jag kommer hem...lycka till å hoppas på att få se bildbevis...kul å stå å fota vattnet vid en stupränna å försöka hinna med att ta när droppen kommer...eller närbild vid någon fors...har tagit en urläcker bild på isen som spruckit upp å där ser man hur vattnet far....kan lägga upp den i bloggen om du vill se?!?

Postat av: Anonym

Tack så mycket för alla gulliga kommentarer, börjar nästan lipa när jag läser dom hehe..tycker verkligen om att höra att jag är lik min pappa för jag tycker han va så himla vacker:) fast det är så klart mamma med och tony så klart:) massa kramar på er!

2009-06-07 @ 14:53:46
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Ja den bilden vill jag jättegärna se!

Kram!

2009-06-07 @ 15:37:25
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jennie nu får jag tårar i ögonen när jag läser vad du har skrivit.

Puss och Kram

2009-06-07 @ 15:41:06
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0