Midsommar!



Hoppas att alla har haft en bra midsommarafton, jag tänkte på något som Liane skrev på Facebook, hon skrev att denna helgen är en utav dom jobbigaste för alla barn i missbrukarfamiljer. Hon har så rätt i det, det är väl typiskt svenska traditioner att det alltid ska supas så fort det är någon storhelg. Jag tror att det är många barn som mår väldigt dåligt när föräldrar och andra vuxna i deras närhet blir för fulla, även barn i vanliga "Svensson familjer" där föräldrarna inte anser att dom har några som helst missbruksproblem.
Vi har precis varit hemma hos Lisa och Jonas och ätit och ätit och ätit, har nog gått upp flera kilo känns det som. Både jag och Jennie har jobbat idag, jag jobbade natten tills idag och Jennie jobbade 7-14 på Tallgläntan. Jennie ska ju jobba på samma jobb som mig nu i sommar, hon gick bredvid två dagar i denna veckan och hon tyckte precis som mig att det är världens bästa jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0