Kim städar!









Idag blev det ingen strand, vi brände oss nog lite grann allihop igår så vi tyckte det var bäst att stanna hemma. Vi har städat idag, jag började dammsuga i Kims rum så skulle jag bara gå iväg och hämta något och när jag kom tillbaka så höll Kim på att dammsuga. Han dammsög hela lägenheten och sen ville han torka golven också, han var jätteduktig. Vi fick ett presentkort utav honom i julklapp som han hade gjort i skolan där det stod att han skulle dammsuga femton gånger. Vet inte om det var det han tänkte på eller om han bara tyckte att det var roligt att städa. Det är väl nackdelen med att vara på stranden att man får med sig så mycket sand hem. Precis när vi var färdiga med städningen så kom Jennie hem från stranden med ännu mera sand, det är ju typiskt, men så är det på sommaren

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken liten kille å va duktig...skulle behöva den hjälpen här ibland!! =)...hoppas allt e bra...de va jag som skrev inlägg där mitt namn försvann igår!!...kramiz å godnatt!!

2009-06-01 @ 22:52:31
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Ja visst är han duktig, du får gärna låna honom ifall du vill L Jag tänkte faktiskt att det var du som skrev igår.

Kram från oss!

2009-06-02 @ 16:34:34
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Kicki

JAAA...va kul!!!...haha..ibland kan jag verkligen sakna tiden med Linus å Lina när de va små...men varje ålder har ju sin charm...nu e de snart 23 å står på egna ben men visst e man mamma in i själen för sina "små"...kramiz å imorn ska vi ta ett ultraljud på Annie för att se om hon e dräktig!!

2009-06-02 @ 17:05:46
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åhh..jag lånar gärna åxå en stund..mina har vuxit ur det "roliga" i att hjälpa till suck



Uj va jag saknar havet när jag läser ditt inlägg, är uppväxt med det inpå husknuten, å nu är det en massa MIL dit..

Får kanske skaffa en liten stuga eller så iallafall..

Ha en bra dag, kramisar

2009-06-02 @ 17:53:11
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Ja jag känner igen det där ens egna barn kommer man nog aldrig att inse att dom faktiskt är vuxna, Jennie blir ju 20 i år men kommer nog alltid att vara min lilla tjej. Vad spännande med Annie, men du vet nog redan vad svaret kommer att bli.



2009-06-02 @ 22:18:01
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Elvira!

Jag förstår precis vad du menar, jag skulle inte kunna tänka mig att bo någon annanstns än vid havet, det är något speciellt med det.

Kram!

2009-06-02 @ 22:22:39
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0