Utflykt!





Idag så har Kim varit på utflykt med skolan dom var i Morups Tånge. Dom åkte buss dit och så skulle dom ha matsäck med sig. Tyvärr så får vi inte veta vad dom har gjort där, både jag och Tony har frågat honom flera gånger men han säger att det är hemligt *L* Han var väldigt blöt om fötterna när han kom hem så han har väl iallafall gått och plaskat i vattnet där.

Jennie skulle åka till Göteborg idag med Melina och Linda, dom skulle till The Studio och fotografera sig. Jennie hade blivit rekommenderad vilket innebär att hon får ta med sig två kompisar och så blir dom sminkade helt gratis inför fotograferingen. Det är väl det ända som är gratis, kan ju bara tänka mig hur dyra bilderna är sen ifall man nu vill köpa dom. Jag skickade med henne 500 kronor och bad henne att köpa någon fin bild till mig ifall dom blir bra.

Kommentarer
Postat av: tony

det är väl klart att dom blir bra!!hon är ju det vackraste som existerar i universum!!

2009-06-05 @ 18:29:11
Postat av: ann

Håller med föregående talare!

Puss o kram Ann



Ps, det är väldigt hemligt ute på Morups tånge, ni får åka ut och kolla sjäva, ni kommer inte att finna ord på hur vackert där är hehe

2009-06-05 @ 20:45:31
Postat av: Hillevi

Hej Ann!

Jag tror att jag har varit där någon gång på någon skolresa men det är inget som jag kommer ihåg men det är väl ett typiskt sånt där ställe som alla skolor åker till. Han har berättat lite nu vad dom har gjort där, dom hade hoppat på stenarna i vattnet, var väl därför han var så blöt om fötterna och så hade dom ätit sin matsäck och lekt lite.

Ha det bra!

Kram från oss!

2009-06-05 @ 23:55:50
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0