Vessigebadet!















 VARNING FÖR NÄSTA BILD!!!   (om man heter Lisa *L*)




Jag slutade jobba klockan sju idag på morgonen sedan hem och försöka sova, det är inte det lättaste när solen skiner och alla andra är vakna. Jag sov väl i ett par timmar sedan blev jag väckt av telefonen, kändes lite som att jag inte ville sova bort hela dagen när det var så fint väder. Tony och Kim hade varit i stan och köpt ett nytt lasersvärd till Kim, han behövde ju verkligen det han har ju inga hm...... men Tony fick lön idag så då var det ju ett bra tillfälle att säga att man behöver ett nytt lasersvärd *L*
Sedan åkte vi till Vessigebadet allihop, Kim gick ju på simskola i vintras så han kan nästan simma han behöver bara träna lite, då är det så bra att vara där för där finns en pool som inte är så djup precis lagom för honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för hjälpen till er båda!!!...kramiz

2009-06-25 @ 23:10:26
Postat av: Kicki

va jagh som skickade men namnet försvann!!!L

2009-06-25 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0