Vessigebadet!











Så här härligt har Tony och Kim haft det idag, dom åkte till Vessigebadet. Själv så har jag jobbat från klockan sju till klockan halv fem, jag jobbade till och med över i en och en halv timme. Hon som skulle lösa av mig klockan tre var på någon golfturnering så hon frågade ifall jag kunde jobba lite längre, snäll som jag är så sa jag att det gick bra.

Jennie har också varit ledig idag så hon har varit på stranden med sina kompisar. Det har hänt en liten olycka med Jennies telefon, hon frågade mig igår om hon kunde låna en väckarklocka utav mig. Jag tyckte att det var lite konstigt för hon brukar alltid använda mobilen som väckarklocka. Hon sa att den inte fungerade just då, jag tänkte att hon har väl inte laddat den bara. Men nejdå det var inte det som var problemet, hon hade tappat den i badet när hon badade. Varför blir jag inte förvånad *L*


Kommentarer
Postat av: Kicki

va härligt det ser ut!! =D

2009-06-24 @ 15:02:06
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Jag var inne lite snabbt och tittade på dina fina bilder, det kommer inte att bli lätt att bara välja ut tre stycken men jag ska försöka när jag har lite mer tid.

Kram!

2009-06-24 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0