Tisdag!























Var ute och gick med Bamse på kvällen i över en timma, vi gick längs Ätran. Det är väldigt fint när alla Rhododendron blommar fast dom har nog snart blommat över. Kommer nog inte att ha så mycket tid att blogga framöver, har väldigt mycket jobb nu i två månader. Det är alltid så på sommaren då är man väldigt populär som undersköterska när alla ska ha semester. Det är fjärde sommaren nu i sträck som jag kommer att jobba som en galning när Tony har semester. Men, men så är det inom vården, det finns till och med dom som har gått i tio till femton år som timvikarier så jag lär väl ha några år kvar innan det blir något fast. Jag ska iallafall jobba hos min favorittant hela sommaren så det kommer att bli jättebra. Lite tråkigt bara att jag och Tony aldrig kan vara lediga samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Heej!!!

Vilka fina foton!!!

Har tagit bort min fotoblogg TYVÄRR...men när jag inte får ha de ifred utan hittar de i andra bloggar som sina då blir jag sååå besviken...finns de som fått lov att använda dessa...har ju lite funderingar kring mitt fotande så då vill jag ju ha de ifred!!!...kramelikraaam å ha de gott i solen!!!

2009-06-17 @ 17:46:32
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Liane

Så synd!! :(

jag inser verkligen vilken tur jag har!!

Haft semester två sommrar på raken. underbart!

nu är jag dessutom fastanställd. det är itne alls många som haft den turen. Usch :( hoppas du får en bättre sommar nästa år då, men massa semester och soliga dagar

2009-06-17 @ 21:22:31
URL: http://www.liane1.devote.se
Postat av: Hillevi

Hej Liane!

Vad roligt att höra av dig, hoppas att allt är bra med dig och Christoffer. Jag är verkligen jätteglad för din skull att du har fått fast jobb på sjukhuset det är nog inte bara tur dom tycker nog att du är väldigt duktig också. Jag trivs kanonbra att jobba som personlig assistent särskilt hos henne som jag är hos nu så jag ska väl inte klaga. Jennie ska också jobba hos henne i sommar, hon har precis gått bredvid nu i två dagar och hon tyckte att det var världens bästa jobb. Hoppas att du får en riktigt bra sommar!

Kram från oss!

2009-06-18 @ 12:40:03
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Vad tråkigt att du inte får ha dina bilder ifred.

Kram!

2009-06-18 @ 12:43:29
Postat av: tony

jadu liane krister är både stolt ooch nöjd med båda sina döttrar!!!vilket jag oxå är ha en bra midsommar hälsa christoffer!!!!

2009-06-18 @ 16:33:01
Postat av: Kicki

ttassar in redan nu å önskar er en trevlig midsommar

2009-06-18 @ 16:54:07
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej hela familjen !

Ha en underbar midsommar helg och var rädda om varandra. Kram

2009-06-18 @ 21:32:48
Postat av: Hillevi

Önskar er också en riktigt bra midsommar.

Kram från oss!

2009-06-19 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0