Jobbhelg!

Har jobbat fredag, lördag och söndag, känns som att jag inte har varit hemma någonting i helgen. Men samtidigt så tycker jag att det är bra att jobba helg, då är ju Tony alltid hemma så då blir det inga problem med barnomsorg. Är lite svårt att få ihop det annars särskilt när jag jobbar nätter för Tony börjar ju alltid klockan 4 på morgonen. Men som tur är så har vi ju våran lilla Jennie som brukar hjälpa till, så det brukar oftast lösa sig.
Tony är verkligen duktig, jag vet många killar som inte gör ett skit hemma, men sådan är inte Tony, han städar, diskar, tvättar och lagar mat när jag inte är hemma. Vi hjälps nog faktiskt åt med det mesta och det är ju bra.
Nu är det någon annan som vill sitta vid datorn, det är en evig kamp om datorn hemma hos oss.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej, Hej..



Jag kikar in på din blogg efter det du hade kommenterat i Synnöve´s blogg.

Brukar smyga runt ibland, alltid roligt att lära o "känna" nytt folk.. :o))



Måste bara säga,, jag har oxå en sån älskade man som hjälper till enormt mycké hemma.

Han städar, tvättar, diskar, fixar mat osv.. ja allt.

Vi får hålla hårt i våra män.. fniss



Ha det bäst och kika gärna in på min blogg om du vill.. // Annelie

2009-03-11 @ 12:15:03
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Annelie!

Vad roligt med en ny läsare, brukar nästan få tvinga folk att läsa min blogg annars. Jag läste lite på din blogg också, såg att du också jobbar som personlig assistent precis som jag. Det är verkligen världens bästa jobb.

Ha det bra!

2009-03-11 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0