Six 47!

Igår så var faktiskt jag och Tony ute på kvällen. Vi var på Hertings krog, det var något cover band som spelade där. Six 47 hette dom visst, dom spelade gamla AC/DC låter. Fan vad högt dom spelade då, känner mig nästan helt döv idag. Vi hade faktiskt jätteroligt, träffade en gammal klasskompis till mig där och Tony träffade också några som han kände. Jag drack några cider och Tony drack "cocelicola". Det var nog första gången som vi var ute på krogen tillsammans jag och Tony. Men vi var inte där så länge vi var nog hemma redan vid 12, pratade med min kompis idag som var med, hon hade inte kommit hem förrän klockan 6 på morgonen. Fy vad jobbigt, jag var skittrött när vi gick hem klockan 12. Fattar inte hur dom orkar festa hela natten.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja inte kan det ju ha med åldern att göra i alla fall... ;)

2009-03-29 @ 20:06:25
Postat av: Hillevi

Vad roligt att du har hittat till min blogg nu, jo vi är nog för gamla för att festa hela natten.

Ha det bra!

2009-03-29 @ 20:52:46
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0