Nyfiken!

Jag blir så nyfiken på vem som läser min blogg, om jag har fattat statistiken rätt så har jag omkring 40 läsare, rekordet en dag var 65 läsare. Ni får jättegärna skriva kommentarer, det är så roligt när man får någon kommentar.

Igår var vi på simskola igen, jag och Jennie passade på att träna, tränade väl en timma ungefär och sedan simmade vi 600 meter. Dom har en sådan bra våg på Klittebadet där väger man 2 kilo mindre än på våran våg hemma. Har väl gått ner ett par kilo sedan vi började träna så det går ju åt rätt håll iallafall även om det går sakta. Tycker inte att jag äter speciellt mycket men det har väl med ämnesomsättning och sådant att göra, har nog väldigt dålig ämnesomsättning. Tycker även att jag rör på mig mycket, när jag jobbar kan vi vara ute och gå i flera timmar.

Kommentarer
Postat av: Eva T

Hej Hillevi !

Det är åldern som lägger sig som plus på vågen, hi hi.

Jag håller alltså på att spränga min.

Stor kram.

2009-03-18 @ 13:29:47
Postat av: Anonym

Hej Eva!

Väg dig på Klittebadet istället, dom har en glädjevåg där.

Kram Hillevi

2009-03-18 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0