Sömnlösa nätter!

Jennie och Melina tog bussen hem från Halmstad klockan 3 på natten i lördags, så dom var väl hemma vid halv fyra på morgonen. Sedan skulle hon börja jobba klockan 6.45, jag undrar bara hur man orkar jobba i nio timmar efter en sådan natt. Det är nog inte många som hade klarat av det, absolut inte jag iallafall.
Det fanns väl i och för sig en tid för väldigt länge sedan när jag också levde på det viset. När jag var 19 år så bodde jag i USA i ett år, då var vi också ute väldigt mycket och väldigt sent. Där stängde ju inte ställena förrän på morgonen, ibland så kom man hem lagom tills man skulle börja jobba, men det var då det, idag hade jag aldrig klarat av det, det är väl bara att inse att man börjar bli gammal. Ibland kom jag förresten inte hem alls, men det är nog ingenting som jag ska skriva om här, det är preskiberat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0