Förändringar!

Min dotter Jennie har verkligen förändrats sen hon började tjäna egna pengar, förr brydde hon sig inte så mycket om vad saker och ting kostade, ju dyrare desto bättre, tyckte hon då.
Jag vet inte hur många år jag tjatade på henne om att man  inte behöver köpa det dyraste som finns när det gäller till exempel kläder mm. Hon skulle överhuvudtaget inte ens kunna tänka sig tanken att ta på sig kläder från tex. Ge- Kås ännu mindre second hand kläder, hon gick inte ens in i second hand affärer, hon tyckte det var äckligt.
Men nu helt plötsligt så duger det att köpa kläder både på Ge- kås och second hand, då kan man ju fråga sig vad beror detta på?
Kan det vara alla års tjat från min sida som äntligen har gett resultat? Nej, jag skulle inte tro det, det är nog snarare så att hon har blivit lite snål nu när hon tjänar egna pengar. Då vill hon inte spendera flera tusen kronor för att köpa tex. ett par jeans, då duger det helt plötsligt bra med Ge-kås. 

Kommentarer
Postat av: Lukas

haha då förändras väl jag likadant ganska snart antar jag xD

2009-03-06 @ 15:20:02
Postat av: Lukas

haha då förändras väl jag likadant snart antar jag xD

2009-03-06 @ 15:28:47
Postat av: Hillevi

Vad roligt att få en kommentar på sin blogg, ja du Lukas vänta bara tills du börjar jobba så ska du få se hur "sparsam" du kommer att bli.

2009-03-06 @ 21:05:56
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Lukas

ojdåtvå kommentarer va inte meningen men jag va inte vän med datorn just då...

2009-03-07 @ 13:11:53
Postat av: Liane

Haha kul att höra att hon ändrat sig :P

2009-03-11 @ 20:52:49
URL: http://liane1.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0