Blommor!






Fick ett tips utav Kicki att fota blommorna i närbild, gick direkt ut på balkongen och provade detta, det blev ju jättefina bilder. Tack så mycket för tipset Kicki, nu kommer väl jag att gå runt och fota allting i närbild. Har inte tänkt på det viset förut när jag har fotograferat. Det har väl mest varit att man har fotat sina barn och varit glad om dom inte gör en massa fula miner på korten, vilket Kim gjorde hela tiden när vi var på Disney. Antingen så gör han någon konstig min på alla korten eller så ser han skitsur ut bara för att jag precis har sagt till han att han inte ska göra fula miner.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jaaa!!!!...det blev ju urläckett!!!...du ser, du kan ju!!!...kramiz

2009-05-25 @ 15:31:37
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0